ALFA ROMEO — MILLE MIGLIA 2015 KARALIENE - FCA Importers - Alfaromeo

NEWS

Global

ALFA ROMEO — MILLE MIGLIA 2015 KARALIENE

31 July 2015

NEWS 2 IMAGE

Alfa Romeo atbalsta vēsturiskās un par pasaulē visskaistākajām ātrumsacīkstēm atzītās Mille Miglia. Tās sākas un beidzas Brešas provincē un ved pa gleznainākajām Itālijas vietām. Starp 464 pieteiktajiem spēkratiem līdzās jaunajai Giulietta Sprint, kas atsauc atmiņā 1954. gada ikonu, izceļas divi vēsturiski modeļi no Alfa Romeo Storico muzeja: 1954. gada „1900 Sport Spider” un 1955. gada „750 Competizione”. Par godu EXPO 2015 trase iet gar vienu no Lombardijas reģionālajiem centriem Villa Realle un dodas uz netālo Autodromo Nazionale.
Kā ģenerālsponsors Alfa Romeo piedalīsies vēsturisko Mille Migle ātrumsacīkšu piemiņas pasākumā, ko slavenais Enzo Ferrari atzina par visskaistākajām ātrumsacīkstēm pasaulē. Tās sāksies ceturtdien 14. maijā Brešā un noslēgsies svētdien 17. maijā, ļaujot apskatīt visgleznainākās Itālijas vietas.
Alfa Romeo izstādīs divus spēkratus no Alfa Romeo Storico muzeja — 1954. gada „1900 Sport Spider” un 1955. gada „750 Competizione” — divus ekskluzīvus augstas veiktspējas rodsterus. Der atcerēties, ka Biscione spēkrati Mille Migle sacīkstēs ir triumfējuši vienpadsmit reižu. Šis rekords līdz šim vēl nav pārspēts. Šogad tiek atzīmēta 80. gadadiena, kopš Pintakudā un Della Stufā uzvarēja īpašais 1935. gada modelis, kam sekoja pieci citi Alfa Romeo spēkrati.

Trīsdesmit trešās ātrumsacīkstes „Freccia Rossa” varētu raksturot gan kā ātrumsacīkstes, gan aizrautīgu piedzīvojumu. Tajās piedalīsies 464 automobiļi no 42 valstīm ar divām komandām no katras valsts un veiks 1760 km distanci. Parastās ātrumsacīkstes sastāv no 84 speciāliem pārbaudījumiem, tai skaitā 76 tradicionālajiem un 8 pārbaudījumiem ar vidēju grūtības pakāpi. Daudzi šo notikumu sauc par visprestižāko ceļojošo muzeju pasaulē. Tas piestās vienā no Lombardijas reģionālajiem centriem Villa Realle un Autodromo Nazionale, papildinot Expo 2015 pasākumu kalendāru, kam Fiat Chrysler Automobiles un CNH Industrial ir oficiālie partneri. Tas ir vēl viens iemesls, lai piedalītos šajā prestižajā pasākumā, kas katru gadu saņem lielu sabiedrības interesi, uzskatāmi demonstrējot, ka šie automobiļi joprojām izraisa spēcīgas emocijas arī jaunākās paaudzes vidū, pulcinot lielu skatītāju pulku.
„1900 Sport Spider” ir sacīkšu rodsters, kas aprīkots ar 4 cilindru DOHC dzinēju „1900”, sauso karteri, sasniedz 138 ZS jaudu un 220 km/h lielu ātrumu, pateicoties 880 kg svaram un īpaši efektīvai aerodinamikai. „1900 SS” ir aprīkots ar 5 ātrumu pārnesumkārbu un De Dion aizmugurējo asi — tā veiktspēja un brauktspēja ir tāda pati, kā modernam auto, tas ir atsaucīgs un uzticams spēkrats ar labu saķeri. To izstrādājis Bertons, un tas ir kompakts auto, kas aprīkots ar visu nepieciešamo. Tā dinamiskums atbilst Alfa Romeo standartiem.
Otrs izstādītais auto „750 Competizione” arī ir sacīkšu rodsters, kas tik radīts 1955. gadā, lai sacenstos sporta auto kategorijā līdz 1,5 litriem. „750”, kura nosaukumā ir kodēts modernās „Giulietta” vārds, ir aprīkots ar 4 cilindru DOCH vieglmetāla sakausējuma dzinēju ar tilpumu, kas palielināts līdz 1488 cm3, un „dubulto pārslēgu”. Maksimālā jauda līdz 145 ZS (9500 apgr./min.) ļauj sasniegt 220 km/h. Spēka piedziņas bloks ir uzstādīts priekšā — centrā, lai optimizētu svara sadalījumu. „750 Competizione” ir atsaucīgs un neticami efektīvs auto, braucot lielā ātrumā. Virsbūves stilu, kas atšķiras no visiem citiem Alfa Romeo modeļiem, izstrādājis Boano piecdesmito gadu pirmajā pusē.
Līdzās šiem retajiem eksemplāriem no Alfa Romeo Storico muzeja fondiem šajā seno un moderno auto „fil rouge” parādē piedalīsies arī Giulietta Sprint. Šim auto ir izcila estētika, aizraujoša veiktspēja un vislabākais tehnoloģiskais aprīkojums, kas tā jauno versiju padara par dabisku vēsturiskās Giulietta Sprint tradīciju pārmantotāju, kas pirms 60 gadiem savāca milzīgu atbalstītāju pulku visā pasaulē. 50. gadu Giulietta piepildīja autobraucēju sapni, jo viņi pirmo reizi varēja atļauties Alfa Romeo spēkratu. Tagad stafetes kociņš ir nodots jaunajai Giulietta Sprint. Tagad tai ir jāapliecina cieņa 1954. gada ikonai — jaunas auto klases radītājai un vienam no Itālijas simboliem.

Jaunākais no Alfa Romeo