PIEKRĪTU

4 C

 FCA Importers – Alfaromeo

4 C

VISS SAVĀS VIETĀS

ALFA ROMEO “4C” – nedaudz mazāks par 4 m garumu, 2 m platumu un 118 cm augstumu. Tā vietā, lai palielinātu jaudu, tika pieņemts izaicinājums samazināt automašīnas svaru. Rezultāts ir patiesi satriecošs – nepiekrauta automašīna sver mazāk par 900 kg, attīsta 240 ZS un rada slodzi 4 kg/ZS. Tas nodrošina superautomašīnas manevrētspēju un jaudu. Iespaidīgi mazais svars panākts, izmantojot oglekļa šķiedru un alumīniju.

IZTURĪGA UN VIEGLA KONSTRUKCIJA

Kabīnei izvēlēta oglekļa šķiedra, no kuras izgatavotās detaļas var būt pat līdz 5 reizēm izturīgākas par tām, kas izgatavotas no parastiem izotropiskiem materiāliem.
Alumīnijs, izturīgs, bet neticami viegls materiāls, tika izmantots dzinēja un tā bloka ražošanai, priekšas un aizmugures daļām, kas sargā pasažieru kabīni no triecieniem.
Aiz pasažieru sēdekļiem integrētais augstas stiprības tērauda aizsargājošais loks pasargā automašīnu no bojājumiem avārijas laikā.

ALFA ROMEO modeļa “4C” 1750 kubikcentimetru darba tilpuma jaudas agregāts izgatavots, balstoties uz modernākajām dzinēja tehnoloģijām. ALFA ROMEO inženieri šo tehnoloģiju ir padarījuši vēl agresīvāku un ekonomiskāku.

4 cilindri, alumīnija bloks un struktūra, jaunākās paaudzes turbokompresors, augstspiediena tiešās iesmidzināšanas sistēma, divi pastāvīgi mainīgi vārstu intervāli, caurpūšanas tehnoloģija un dubultais sajūgs ļauj šim 1750 cm3 dzinējam parādīt nekam nepielīdzināmu sportisku spēku.
Griezes moments un īpašā jauda rada jaunus šo dzinēju rekordus. Maksimāli 240 ZS jauda, ko var sasniegt ar 6000 apgriezieniem, apliecina dzinēja īpašo universālumu un dinamiku. Tas rada izcilus rezultātus, tiklīdz sāk braukt un palielina ātrumu. ALFA ROMEO 4C sasniedz paātrinājumu no 0 līdz 100 km/h 4,5 sekundēs un maksimāli attīsta 258 km/h ātrumu. Šis iespaidīgais jaudas līmenis tiek sasniegts, nodarot videi pavisam niecīgu kaitējumu. Pateicoties vairāku līmeņu iesmidzināšanas kontrolei un progresīvajām berzes un enerģijas zudumu samazināšanas sistēmām, ALFA ROMEO “4C” atbilst “Euro 6” prasību robežām.

Patīkama automašīnas vadīšana ir skrupulozi izlīdzsvarota dizaina rezultāts. Aizmugures piedziņa un centrā novietots dzinējs ir ALFA ROMEO “4C” konstrukcija, kas raksturīga sacīkšu automašīnām, kam vissvarīgākais ir ideāls svara sadalījums.

ALFA ROMEO “4C” ar aizmugures piedziņu paredzēts visu šīs automašīnas priekšrocību izmantošanai. Pateicoties aizmugures piedziņai, saķere paātrinājumā ir labāka, ja dzinēja jauda tiek padota uz automašīnas aizmuguri. Aizmugures dzenošie riteņi dod iespēju arī ātrāk braukt pagriezienos un izbaudīt daudz intensīvāku braukšanas pieredzi.

Alumīnija dzinējs novietots centrā. Tā ievērojami tiek samazināts svars, jo vairs nav nepieciešams kardāns, tiek optimizēts svara sadalījums, koncentrējot masu automašīnas centrālajā daļā vēl precīzākas vadīšanas nodrošināšanai.