Giulia

ALFA ROMEO GIULIA PADARA IZCILĪBU PAR JŪSU STANDARTU

DZINĒJS

Efektīvi, augsta snieguma dzinēji. Ar aizmugurējo piedziņu saderīga šasija, inovatīvas piekares sistēmas un nepārspējama masas un jaudas attiecība.
Plašs dīzeļdzinēja un benzīna dzinēja modeļu klāsts — no 160 līdz pat 280 ZS. Lūdzu, klikšķiniet šeit, lai noskaidrotu pieejamību un papildinformāciju, kā arī lai konfigurētu savu versiju.

Giulia klāsta degvielas patēriņš (l uz 100 km): 4,8 – 8,0; CO2 izmeši (g/km): 127 – 182.
Vērtības noteiktas kombinētajam ciklam saskaņā ar Pasaulē saskaņoto vieglo transportlīdzekļu testēšanas procedūru (WLTP), vērtības ir aprēķinājis ražotājs, veicot pārbaudes pirms tipa apstiprināšanas, vērtības pēc galīgā tipa apstiprinājuma var mainīties. Vērtības ir norādītas vienīgi salīdzināšanas nolūkā.

"GIULIA QUADRIFOGLIO" DZINĒJS

Paceliet savu vadīšanas pieredzi jaunā līmenī ar Giulia Quadrifoglio. Šis automobilis ir aprīkots ar 510 ZS, 2,9 l, pilnībā no alumīnija izgatavotu V6 dzinēju ar diviem turbokompresoriem, padarot šo dzinēju īpaši jaudīgu, taču vienlaikus ārkārtīgi vieglu. Automobiļa svara sadalījums proporcijā 50/50 palīdz saglabāt perfektu līdzsvaru, nodrošinot nepārspējamu vadīšanas dinamiku. Šis automobilis ir aprīkots ar aktīvo difuzoru, kas to padara par vienīgo sedanu pasaulē ar aktīvu aerodinamikas sistēmu. Turklāt Quadirfoglio sniedz arī labāko reāllaika griezes momenta un jaudas sadalījumu, kas tiek panākts, pateicoties griezes momenta vektorizēšanai, jo tā nodrošina 600 Nm griezes momentu diapazonā no 2500 līdz 5000 apgr./min.

Alfa Romeo Giulia apvieno dizainu, jaudu un inovāciju, kas iespējams, pateicoties patentēto tehnoloģiju klāstam un vieglu materiālu izmantojumam ar mērķi nodrošināt unikālu un nepārprotamu vadīšanas piedzīvojumu. Q2 vai Q4 sistēmas un IBS bremžu elektroniskās vadības sistēmas komandas tiek reāllaikā apstrādātas ar ritošās daļas vadības sistēmas starpniecību.

DNA

D — dinamiskais režīms sportiskam vadīšanas stilam. Dzinējs un pārnesumkārba pielāgojas sportiskam vadības stilam, tiek palielināta saķere līkumu izbraukšanas laikā un akseleratora pedāļa jutība ātruma palielināšanas laikā. N — naturālais režīms. Standarta dzinēja un pārnesumkārbas reakcija un komfortablākas darbības piekare. A — augstas pakāpes efektivitāte. Visiem gadījumiem, kad efektivitāte ir svarīgāka par sniegumu.

Alfa™ LINK

Alfa Romeo Stelvio ir aprīkots ar Alfa™ Link piekares sistēmu, ko veido alumīnija četrarpus plecu vairāksviru risinājums, kas nodrošina izcilu vadāmību un lielisku komfortu. Priekšpusē augstā četrpunktu piekare ar pusvirtuālu vadošo asi, pateicoties izcilai saķerei ar ceļu un maksimālai vadāmībai, ļauj vadītājam veikt ātrus un precīzus stūrēšanas manevrus. Alfa™ aktīvā sistēma dinamiski pielāgo piekares reakciju braukšanas apstākļiem un ar Alfa™ DNA selektorslēdža starpniecību iestatītajam režīmam.

AIZMUGURES PIEDZIŅA UN SVARA SADALĪJUMS

Alfa Romeo Giulia izcilā vadīšanas dinamika ir specifisko konstrukcijas risinājumu rezultāts. Šajos risinājumos ietilpst priekšpusē vertikāli izvietots dzinējs, kas ir savienots ar aizmugures piedziņu, tādējādi nodrošinot ideālu svara sadalījumu. Papildus tam jūs gūstat vadīšanas baudījuma priekšrocības.

AERODINAMIKA

Pateicoties pastāvīgajām inovācijām aerodinamikas jomā un mūsu vispusīgajiem testiem vēja tuneļos, automobilis Giulia ir aprīkots ar integrētu difuzoru, kas īpaši izpētīts mērķim uzlabot gaisa plūsmu automobiļa korpusa apakšdaļā un optimizēt aizmugures piedziņas pārvaldību. Tieši tādēļ Giulia CX vērtējums ir 0,26.

Q4 SISTĒMA

Pateicoties Alfa Romeo Q4 pilnpiedziņas tehnoloģijai, integrētā piedziņa apvieno maksimālu drošību un izcilu sniegumu, nodrošinot ideālu reāllaika jaudas sadalījumu starp priekšējo un aizmugures asi atbilstoši reālajiem ceļa apstākļiem un vadītāja komandām.

Nepieciešama palīdzība? Tērzējiet ar mums