PIEKRĪTU

GIULIETTA

 FCA Importers – Alfaromeo

GIULIETTA

ALFA D.N.A.

ALFA D.N.A. ir īpašs ALFA ROMEO braukšanas režīmu pārslēgs, kas ietekmē dzinēju, bremzes, stūri, transmisiju un piekari. Tas palīdz ideāli pielāgot šīs automašīnas raksturojumus individuālajam autovadītāja braukšanas stilam un ceļa apstākļiem.

ALFA D.N.A. vadība ir ļoti vienkārša un intuitīva – vajag tikai pārslēgt blakus ātrumpārslēga svirai esošo braukšanas režīmu pārslēgu. Izvēloties sporta režīmu “Dynamic”, nemanāmi tiek aktivētas elektroniskās vilces kontroles sistēmas, kuras paātrina dzinēja un bremžu reakciju un auto vadīšanu padara sportiskāku. Izvēloties pilsētas režīmu “Natural”, visi iestatījumi kļūst neitrālāki, bet degvielas patēriņš samazinās. Ja ir slikta saķere ar ceļa segumu, ieteicams izvēlēties visiem laika apstākļiem piemēroto režīmu “All Weather”. Pēc tā aktivizēšanas ieslēdzas visas elektroniskās aizsardzības ierīces.

ALFA TCT

ALFA dubultā sajūga transmisija – 6 pakāpju automātiskā transmisija ar diviem ALFA ROMEO sajūgiem.
Var izvēlēties 1,4 “MultiAir Turbo” benzīna 170 ZS dzinēju vai 2,0 “Mjet” 175 ZS dīzeļdzinēju, kuru progresīvās tehnoloģijas garantēs nepārtrauktu griezes momentu un vilci, kas nezūd pat pārnesumu pārslēgšanas laikā.

INFORMĀCIJA UN IZKLAIDES

BLUE&ME

“Blue&Me™” sistēma savienojama ar lielāko daļu tirgū esošo mobilo tālruņu, kam ir “Bluetooth” sistēma, to var atjaunināt saskaņā ar visjaunākajiem standartiem un tālruņu modeļiem. Vairāk par “Blue&Me“ sistēmu, tās funkcijām un savienojamību uzzināsiet, apmeklējot interneta vietni www.blueandme.net. Tur sniegta papildu informācija autovadītājiem, programmatūras jaunumi un atbildes uz biežāk uzdotajiem jautājumiem (BUJ).

“Uconnect ™ 5” radio

Vēlaties pieslēgties savai mūzikai un visu kontrolēt? ALFA ROMEO “Giulietta” modelī izmantotā “Uconnect” sistēma jums palīdzēs! “Uconnect” apvieno augstākās kvalitātes audio sistēmu, multivides pakalpojumus un funkcijas. 5 collu skārienjutīgais ekrāns un balss atpazīšanas funkcija ļaus sistēmu vadīt ar vienu pirksta pieskārienu vai balsi.

Skārienjutīgo ekrānu varat izmantot tiešai piekļuvei visām audio funkcijām: AM/FM radio, CD atskaņotājam un multivides ierīcēm, kas var būt pievienotas ar USB vai AUX palīdzību. Komandas var aktivizēt arī ar balsi. “Bluetooth®” sistēma sniegs jums iespēju lasīt jebkādus teksta ziņojumus (balss funkcija) un izmantot stūres kontrolierus telefona zvaniem*.
Ar skaņas translācijas sistēmu varat atskaņot mūzikas failus vai interneta radio tieši no sava viedtālruņa, neizmantojot nekādus papildu kabeļus*.

“Uconnect5” radio navigācija

Vēlaties pieslēgties savai mūzikai un visu kontrolēt? Jaunākajā “Giulietta” modelī izmantotā “Uconnect” sistēma jums palīdzēs! “Uconnect” apvieno augstākās kvalitātes audio sistēmu, multivides pakalpojumus un funkcijas. 5 collu skārienjutīgs ekrāns un balss atpazīšanas funkcija ļaus vadīt ar vienu pirksta pieskārienu vai balsi. Izmantojot “Uconnect 5” radio navigāciju, jums būs piekļuve modernākajai navigācijas tehnoloģijai, kura radīta sadarbībā ar “TomTom®”, nolūkā izveidot intuitīvu navigāciju. To, pateicoties skārienjutīgajam ekrānam un balss atpazīšanas funkcijai, vadīt būs vēl vienkāršāk.
Navigācija no satiksmes paziņojumu kanāla saņem un atjaunina informāciju par lēnu satiksmi un sastrēgumiem.
“Progresīvā braukšanas satiksmes joslā” sistēma palīdzēs izbraukt pat vissarežģītākos krustojumus.
Tajā tiek sniegtas ziņas par fiksētajām ātruma kamerām, vidējā ātruma mērīšanas kameru stāvokli un stacionārajām videokamerām.“IQRoutes®” sistēma atļauj navigācijai aprēķināt vislabāko maršrutu, ievērojot reālo un aprēķināto vidējo ātrumu.

“Bose” audio sistēma

Ar “Bose” sistēmu īpašas kvalitātes skaņa tiks garantēta visiem automašīnas pasažieriem jebkādos braukšanas apstākļos.

“Hi-Fi” sistēma ar vairāk nekā 500 vatu jaudu sastāv no pamata skaļruņu akustiskās sistēmas, zemas frekvences skaļruņa ar 8 kanālu digitālo pastiprinātāju zemām skaņām un piederumu paneļa centrā integrētu skaļruni skaņas nianšu izcelšanai.

Ar “Bose®” audio sistēmu izbaudīsiet tādas pašas emocijas, kādas rodas, klausoties dzīvās mūzikas koncertu. Tā kā šī audio sistēma izstrādāta speciāli pasažieru zonai, tā rada ievērojami lielāka plašuma sajūtu. Lai sajūtu pieredze būtu vēl unikālāka, integrētais signālu procesors automātiski nosaka jebkādai skaņai ideāli piemērotas zemo frekvenču skaņas, bet aktīvā novienādošanas ķēde garantē optimālu elektronisko izejas balansu, lai kāda arī nebūtu skaņas frekvence, un izcili saderīgus skaidrus jebkāda diapazona toņus.

MEHĀNIKA

TEHNOLOĢIJAS UN DROŠĪBAS STANDARTS

ALFA ROMEO “Giulietta” standarta aprīkojumu veido vismodernākās elektroniskās sistēmas dinamiskai kontrolei un drošībai. Progresīvā MACPHERSON priekšējā piekare un MULTILINK aizmugures piekare izstrādāta ideāla līdzsvara nodrošināšanai.

“Alfa D.N.A.” selektors nodrošina vislabākos ALFA ROMEO “Giulietta” braukšanas nosacījumus. Varēsiet izvēlēties vienu no trim braukšanas režīmiem: dinamisko, parasto un visiem laika apstākļiem piemēroto(angl. “Dynamic”, “Natural”, “All Weather”).

Šīs sistēmas garantē ALFA ROMEO raksturīgo braukšanas drošumu, vilces spēku un jaudu.

Aktīvs divu pārnesumu stūres mehānisms

Jaunākās paaudzes stūres sistēma radīta speciāli “Giulietta”, lai nodrošinātu patīkamu auto vadīšanu.

Lielākās priekšrocības:

– tieša, jutīga stūrēšana jebkādos braukšanas apstākļos;

  • automašīnas dinamiskās kontroles sistēmu un “Alfa D.N.A.” integrācija;
  • vadīšanas komforts, kuru garantē servo stūre;
  • pagrieziena loks ir nepilni 10,9 m;
  • salīdzinot ar ierastajām sistēmām, degvielas patēriņš samazināts par 3 %.

Konstrukcija
ALFA ROMEO “Giulietta” iepazīstina ar pilnīgi jaunu konstrukciju, kas radīta, lai apmierinātu visprasīgāko klientu vajadzības automašīnas saķerei ar ceļa segumu, manevrētspējai un drošībai. Pateicoties pilnveidotajiem, piekarē izmantotajiem tehniskajiem risinājumiem, jaunās paaudzes stūres sistēmai, vieglām un izturīgām alumīnija un izturīga tērauda struktūrām un modernām ražošanas tehnoloģijām, tiek nodrošināts īpašas dinamikas un komforta līmenis. Jaunā konstrukcija pielāgota tieši šai automašīnai.
Modernais dizains radīts, balstoties ilggadīgā ALFA ROMEO inženieru pieredzē. Salīdzinot ar iepriekšējās paaudzes modeļiem, visa ALFA ROMEO “Giulietta” konstrukcija radīta no jauna, izmantojot vismodernākos materiālus: alumīniju, magniju un augstas stiprības tēraudu, kas apvieno to izturības īpašības un mazāku svaru. Šīs konstrukcijas vieglums pāriet īpašā veiktspējā un pārliecinātībā bremzēšanas laikā.
Jaunā apakšā uzmontētā plāksne ir autentiska sistēma, kas izcili sader ar katru individuālu mehānismu un automašīnas elektronisko komponentu, kad garantētu manevrētspēju, komfortu un drošību.

DROŠĪBA

5 zvaigžņu drošība
ALFA ROMEO “Giulietta” modelis radīts, lai nodrošinātu ne tikai autovadītāja, bet arī citu automašīnas pasažieru drošību. Visu to palīdzējusi radīt virtuālā analīze, kas ilgusi vairāk nekā 15 000 stundas, 100 trieciena testi, 150 “HyGe” slīdēšanas testi un vairāk nekā 100 komponentu un sistēmu daļu testi.

5 zvaigžņu “EuroNCAP” reitings
ALFA ROMEO “Giulietta” piešķirts prestižais piecu zvaigžņu “EuroNCAP” reitings. Šī atzinība norāda uz ALFA ROMEO atbildīgo skatījumu uz visiem ar aizsardzību un drošību saistītajiem aspektiem.

Aktīva drošība

ALFA ROMEO “Giulietta” konstrukcija ir tāda, lai maksimāli integrētu un pastiprinātu dažādas drošības sistēmas.
Katrs elements optimizēts, lai garantētu maksimālu kontroli: šasija, piekare, bremžu un stūres sistēmas.
Automašīnas dinamiskā kontrole (VDC) standartā tiek izmantota visās versijās un darbojas kopā ar ALFA DNA(dinamisko, parasto un sliktiem laika apstākļiem piemēroto braukšanas režīmu), kas modulē sistēmas darbības stratēģijas, vienlaikus koriģējot dzinēja, transmisijas, stūres sistēmas un elektroniskā Q2 diferenciāļa darbības iestatījumus. ALFA ROMEO “Giulietta” modelī uzstādītas iepriekšēja uzlādēšana un DST (Dinamiskā pagrieziena momenta) sistēmas. DNA dinamiskais režīms nodrošina maksimālu strauju bremzēšanu. Šī sistēma nosūta impulsu stūrei, tā pamudinot vadītāju veikt attiecīgu manevru avārijas situācijās.

Pasīvā drošība
ALFA ROMEO “Giulietta” drošības sistēma radīta, lai sasniegtu maksimālu NCAP reitingu – palielināta enerģijas absorbēšana automašīnas priekšdaļā, samazināts inerces spēks un ietekme uz pasažieru salonu. Drošību garantē seši gaisa spilveni, trīsdaļīgas drošības jostas ar dubultiem spriegotājiem un slodzes ierobežotājiem, salokāms pedālis un stūres kolonna, otrās paaudzes sēdekļu kakla balsti un “Isofix” stiprinājumi.
Tas viss samazina triecienu, tāpēc garantē optimālu pasažieru aizsardzību.

Preventīvā drošība
ALFA ROMEO “Giulietta” pielāgo priekšējos LED lukturus dienas gaitas lukturu funkcijai, kas automātiski ieslēdz sānu lukturus, tiklīdz automašīnas dzinējs tiek ieslēgts. LED gaismas diodes aizmugures lukturi ir košāki par parastajām lampām, īsā aktivizēšanas laika dēļ – arī neapšaubāmi drošāki.

TPMS
Visos modeļos ir TPMS (Riepu spiediena kontroles sistēma). Šī elektroniskā sistēma mēra gaisa spiedienu katrā riepā atsevišķi un informē vadītāju, ja spiediens kādā no tām pazeminās.
Izmantojot šo ierīci, tiek palielināta drošība, optimizēts degvielas patēriņš un pagarināts riepu kalpošanas laiks.

ALFA UN VIDE

ALFA ROMEO “Giulietta” un vide

Viena no svarīgākajām ALFA ROMEO “Giulietta” prioritātēm ir cieņa pret dabu.
Tieši tāpēc gan benzīna dzinēji, gan dīzeļdzinēji atbilst “Euro 6” standartiem.
Vislabāko rezultātu sasniegt palīdz “MultiAir” dzinējs, kas izraisījis īstu revolūciju. Salīdzinot ar parastajiem dzinējiem, “MultiAir” dzinējs garantē īpašu jaudu, par 10 % mazāku degvielas patēriņu un emisiju.
Visos ALFA ROMEO dzinējos uzstādīta “Start&Stop” sistēma, kura nodrošina dzinēja automātisku izslēgšanos un ieslēgšanos, stāvot pilsētas sastrēgumā. Savukārt pārnesumu pārslēgšanas indikators sniedz piedāvājumus, kad vislabāk ieslēgt citu pārnesumu. Tā ne tikai tiek optimizēta dzinēja jauda, bet arī samazināts degvielas patēriņš.