Stelvio Quadrifoglio
Uzdrīkstieties sajust vienreizēju adrenalīna sajūtu
Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio ir savas klases līderis snieguma jomā: ātrums, efektivitāte un drošība, pateicoties ideālam jaudas un tehnoloģiju apvienojumam. 510 ZS un 2,9 l V6 alumīnija monobloka dzinējs ar diviem turbokompresoriem sadarbojas ar Q4 pilnpiedziņas sistēmu. Dzinējs ģenerē 176 zs/l un ļauj 0-100 km/h sasniegt 3,8 sekunžu laikā. Apvienots ar 8 ātrumu automātisko pārnesumu kārbu, kas režīmā Race ļauj pārslēgt pārnesumus 150 milisekunžu laikā.
Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio ir aprīkots ar jaunākajiem un inovatīvākajiem tehnoloģiskajiem risinājumiem, kas SUV integrē unikālā DNA snieguma dāvātās emocijas. DNA D — dinamiskais režīms. Dzinējs un pārnesumkārba pielāgojas sportiskam vadības stilam, tiek palielināta saķere līkumu izbraukšanas laikā un akseleratora pedāļa jutība ātruma palielināšanas laikā. N — naturālais jeb režīms. Standarta dzinēja un pārnesumkārbas reakcija, kā arī daudz ērtāka piekares konstrukcija. A — augstas pakāpes efektivitāte. Gadījumiem, kad efektivitāte ir svarīgāka par sniegumu.
Līkumu un pagriezienu izbraukšanas laikā jūs vairs negaida pārsteigumi, pateicoties jaunajai piekares sistēmai. Tā optimizē filtrēšanu un nodrošina ātru un precīzu vadāmību, sniedzot augstus šķērspaātrinājuma rādītājus. Aizmugures ass ir aprīkota ar četrarpus sviru sistēmu, nodrošinot augstu snieguma, vadīšanas baudas un komforta līmeni.
Izcilie konstrukcijas risinājumi un mūsdienīgi materiāli Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio nodrošina ideālu svara sadalījumu starp abām asīm, labāku stūres iekārtas pārnesumskaitli un mazāku kopējo svaru. Tas viss, pateicoties īpaši vieglajam rāmim un oglekļa šķiedru kardānvārpstai.
Divi elektroniski vadāmi mehāniskie sajūgi nodrošina optimālu griezes momenta sadali starp abām aizmugurējām pusasīm. Tā nodrošina maksimālu vilces un vadības līmeni pat liela ātruma un dažāda ceļa seguma apstākļos.
Pateicoties Q4 tehnoloģijai, Alfa Romeo pilnpiedziņas sistēma apvieno maksimālu drošību un uzlabotu sniegumu. Griezes momenta sadale starp priekšējām un aizmugures asīm atbilstoši aktuālajiem braukšanas apstākļiem atvieglo braukšanas procesu jebkuram vadītājam, jo sistēma uzrauga ceļa un saķeres apstākļus.