Alfa Romeo Tonale

Alfa Romeo jauna vēsturiskā lapa

SPORTISKUMA PIELĀGOŠANA 21. GADSIMTAM

Jaunais „Tonale” iezīmē „Alfa Romeo” ienākšanu elektrifikācijas pasaulē ar īpašiem risinājumiem, kas radīti tās DNS uzlabošanai.

160 ZS Mild Hybrid VGT

160 ZS Hybrid VGT, kas aprīkots ar mainīgas ģeometrijas turbokompresoru, ko papildina 7 pakāpju „Alfa Romeo” TCT divsajūgu pārnesumkārba un 48 voltu, 15 kW, 55 Nm „P2” elektromotors, ļauj 1,5 litru benzīna motoram kustināt riteņus arī tad, kad iekšdedzes dzinējs ir izslēgts. „Alfa Romeo” izvēlējās šo tehnisko risinājumu, lai piedāvātu autentisku elektrificētu pieredzi.

Pārnesumkārba nodrošina automašīnas iedarbināšanu un braukšanu elektriskajā režīmā ar mazu ātrumu, kā arī manevrēšanas laikā, autostāvvietās un braucot ar ieslēgtu kruīza kontroli, tādējādi nodrošinot tipisko benzīna dzinēja veiktspēju ar dīzeļdzinējam pielīdzināmu patēriņu, kā arī ar ārkārtīgi lineāru jaudas padevi un patiesi izcilu paātrinājumu.

Uzlādējama hibrīda versija 275 ZS

Veiktspējas un elektrifikācijas līmeņa ziņā visjaudīgākā versija būs ekskluzīvais, pie elektrotīkla pieslēdzamais 275 ZS hibrīdautomobilis Q4.

Uzlabotā hibrīdsistēma izmanto 1,3 litru MultiAir benzīna turbodzinēju, kas nodrošina vilci priekšējiem riteņiem, kombinācijā ar elektromotoru, kas ir savienots ar aizmugurējiem riteņiem. Sistēma ir aprīkota ar 15,5 kWh akumulatoru, un tās kopējā jauda ir 275 ZS. Tādējādi tas ir sportiskākais piedāvājums savā klasē, jo no 0 km/h sasniedz 100 km/h ātrumu tikai 6,2 sekundēs.

Pie elektrotīkla pieslēdzamā versija būs aprīkota ar Q4 visu riteņu piedziņu, kas nodrošina nepārspējamu drošības un braukšanas baudījuma līmeni. Tonale Q4 būs visefektīvākais pie elektrotīkla pieslēdzamais C-SUV hibrīdautomobilis, kura braukšanas attālums elektriskajā režīmā pilsētā būs līdz pat 80 km, savukārt kombinētajā ciklā – vairāk nekā 60 km. Kā arī, lai nodrošinātu maksimālu efektivitāti, pilnīga akumulatora uzlāde aizņem 2,5 stundas, izmantojot 7,4 kW ātro uzlādes ierīci.

Braukšanas dinamika

Atklājiet vienreizēju automašīnas vadīšanas piedzīvojumu, kurš pamodinās jaunas sajūtas.

Precizitāte ikvienā manevrā

Dabiskajam, precīzajam un tiešajam „Tonale” savā klasē piemīt lieliska vadības precizitāte un manevrētspēja. Priekšējā piekares sistēma automašīnai sniegs stabilitāti un parādīs elektrificētā SUV caurgājību.

„Tonale” tāpat piemīt vēl viena ekskluzīva „Alfa Romeo” pazīme: ar viengabalainām, alumīnija stūres svirām, kurās iemontētas pārnesumu pārslēgšanas sviras, tiks nodrošināta ērta manevrētspēja. Lai arī kādā leņķī Jūs pagriezīsiet stūri, ja rokas turēsiet pie pulksteņrādītāja 3 un 9 stundas norādēm, sviras būs ļoti viegli sasniedzamas.

Ideāls svara sadalījums

Izcilais svara sadalījums starp priekšējo un aizmugurējo tiltu garantē Tonale vadītājiem nepārspējami patīkamu braukšanas pieredzi.

„BRAKE-BY-WIRE” tehnoloģija un „Brembo" bremžu kluči

„Alfa Romeo Tonale” ir vienīgais modelis savā klasē, kas ir aprīkots ar jaunāko „BRAKE-BY-WIRE” bremžu sistēmu, ko dēvē par IBS. „BRAKE-BY-WIRE“ bremzes pārvalda elektronika – sensori mēra, cik spēcīgi tiek nospiests bremžu pedālis, identiski ar tādu spēku tiek arī bremzēts – tas viss nodrošina lielāku bremžu jutīgumu ceļā un vislabāko bremžu pedāļa sajūtu.

Šī sistēma ļauj maksimāli palielināt enerģijas reģenerāciju, neradot nekādas vibrācijas un saīsinot apstāšanās ceļu.

Kopējais bremzēšanas raksturojums aizmugurē uzlabo „Brembo” fiksētās aptveres ar 4 virzuļiem un pilniem diskiem, kas piešķir lielāku bremzēšanas spēku.

Aktīvā divpakāpju vārstu balstiekārta

Pavisam jaunais „Tonale” ir aprīkots ar jaunāko viedo balstiekārtas sistēmu risinājumu. „Divpakāpju vārstu” sistēma milisekunžu laikā pielāgojas braukšanas apstākļiem un stilam.

Izvēlieties režīmu Comfort vai Sport un izbaudiet, kā īpašais vārsts un virzulis neatkarīgi regulē elektroniskos triecienu slāpētājus un amortizatorus. Šie divi balstiekārtas režīmi ir pieejami trīs braukšanas režīmos – Advanced Efficiency, Normal un Comfort režīmā –, lai nodrošinātu patīkamāku braukšanu pa visiem ceļiem. Savukārt braukšanas režīms Dynamic kalibrē sporta balstiekārtu, lai uzlabotu vadāmību līkumos un radītu sportiskāku braukšanas pieredzi.

„Alfa Romeo" elektroniskais pašbloķējošais diferenciālis

Šī sistēma, kas ir iebūvēta DNA režīmu atlasītājā un apvienota ar Makfērsona priekšējo balstiekārtu, nodrošina sportisku un iespaidīgu braukšanas dinamiku, kontrolējot transportlīdzekļa stabilitāti un novirzot jaudu uz riteņiem, kad ātrums tiek palielināts līkuma izbraukšanas laikā. Sistēma arī nodrošina lielāku kontroli uz slideniem ceļiem, kā arī ievērojami samazina nepietiekamu pagriešanos, pārnesot griezes momentu no riteņa iekšpuses uz ārpusi, lai nodrošinātu ātruma palielināšanu garenplaknē un līdz ar to — labāku vadāmību uz ceļa.

Atruna. Tonale Hybrid CO2 emisija (svērtā, kombinētā) (g/km): 130–142. Degvielas patēriņš (svērtais, kombinētais) (l/100 km): 5,7–6,2. Degvielas patēriņa un CO2 emisijas rādītāji, ko ražotājs noteicis pirmsapstiprināšanas testēšanas laikā saskaņā ar WLTP procedūru (ES Regula 2018/1832) un kas var atšķirties pirms galīgās apstiprināšanas.